Autor Wiadomość
rooney
PostWysłany: Wto 17:33, 02 Maj 2006    Temat postu:

sorry za pomyłke:) moze masz racje!
Belfegor
PostWysłany: Wto 15:13, 02 Maj 2006    Temat postu:

Dobry tekst, ale 25 000 * 20 = 500 000 , a nie 100 000 Smile
rooney
PostWysłany: Wto 8:43, 02 Maj 2006    Temat postu: ATAKI UWIECZNIONE SUKCESEM:)

WSTĘP

W tym rozdziale pt. ATAKI UWIEŃCZONE SUKCESEM, będę umieszczał sposoby przygotowania i przeprowadzania dobrych ataków, jako umiejętności niezbędnej do SZYBKIEGO ROZWOJU w świecie Ogame

Umieszczanie tutaj tych treści i czytanie ich przez Was, ma na celu ukazanie pewnych właściwości zachodzących w realiach OGAME, a których nie można znaleźć nawet w FAQ, a poznanie których pozwoli na skuteczne ataki. Jest to materia o wiele bardziej skomplikowana niż zasady SKUTECZNEJ OBRONY, więc zapraszam do uważnej lektury zagadnień które będę tu sukcesywnie zamieszczać.


Jak przygotować skutecznie atak

Zdaję sobie sprawę że nie zawsze jest możliwość przeprowadzenia długich i żmudnych przygotowań i często trzeba szbko startować by zdążyć po surówkę, zanim koleś ją schowa.

Pozwolę sobie zatem przytoczyć sytuację, gdy nasze sondy znajdują u kogoś pokaźną ilośc surówki np. 500 k, na orbicieokoło 30 DT i kilkanaście OW, a w obronie wszystkiego np. 200 armat róznego radzaju.
Co robić w pierwszej kolejności
1. Uruchomić program SPEED SIM i wpisać flote, obronę i technologie wroga oraz swoja i sprawdzić wynik starcia.
2. Flote tak przygotować (dobrać) ze znajomością FAQ by własne straty nie przewyższały i nie były równe temu co zdobędziemy = debris z bitwy. Bo należy jeszcze pamiętać o wypalonym deuterze.
3. Gdy pkt 2 będzie spełniony wypuścić swych orłów do walki wraz z orłami wysłać mozna (wskazane jesli slot na to pozwala) określona przez SPEED SIMA liczbę recyklerów). Ważne aby naszego złomu ktos 3 nie posprzątał.
4. Przed atakiem sprawdzić sondami czy wróg nie uciekł z surowcami. Jesli je schował, to mozna zawrócić (deutr przepadł) i zaoszczędzić czas, w którym mozna wysłać flote na kogoś innego. Zaleca się takie sondowanie około połowy drogi do planety celowej
5. Przed samym atakiem (kilka sekund) powinniśmy sondować atakowaną planetę, czy nie przyleciała tam większa flota lub nie pojawiła się większa obrona, która udaremni wasz atak. Klka sekund jest potrzebne, by w takim przypadku zawrócic flote bezpiecznie do domu.
6. Jesli posiadamy księżyc, a na nim falagę to mozemy ponadto sprawdzić czy do planety nie zbliża się inna flota. W ten sposób można ponadto złapać flote wrogaatakując go np. 2 sekundy po wylądowaniu . Jeśli jednak falangi nie mamy można zwrócić się do sojusznika, który ma zasięg swojej falangi na daną planetę.

W następnym odcinku: Co zrobić jak gostek wieje z surowcami


Co zrobić jak gostek wieje z surowcami [odniosę się do przykładu z wcześniejszego postu powyżej]

Niewiele możemy zrobić Jeśli jest często aktywny. Jeśli rzadko zagląda, to wyczaić moment kiedy go nie ma i wówczas:
1. sondy
2. SPEED SIM
3. Flota szybkich jednostek Krążowniki i/lub OW (bo najszybsze) w celu zniszczenia transportu wroga.
4. Flota/y do napadu z DTami by zabrać jak najwięcej surówki.

Jeśli schowa surówkę w badania i budynki czy statki lub armaty to i tak się nie da nic zrobić , ale do tego musi przed atakiem być na OGAME.
UWAGA Bardzo ważne jest by wiedzieć także co stoi na jego sąsiednich planetach lub księżycu. Jeśli są blisko, szybko może wysłac pomoc w postaci transportu lub statków wojennych. jesli są także dobrze zaopatrzone w surówkę, to życzyć sobie należy obfitych łupów i FARMIĆ GO na ile bash pozwala patrz FAQ

W przypadku mocniejszej obrony artyleryjskiej niż nasza flota, można jeśli wystarczająco mamy rozwinięte badania, budynki , wysłac RAKIETY MIĘDZYPLANETRARNE. Lecą dużo szybciej od floty i po takim bombardowaniu dobrze jest sondami sprawdzić stan wrogiej obrony, czy dostatecznie zmiękła. Ataki te nie liczą się do basha, więc strzelac można bez ograniczeń, ale warto pamiętać o RENTOWNOŚCI. rakieta kosztuje 25 000 surówki, więc wystrzelenie np 20 rakiet dla 100 000 surówki to FRAJERSTWO

Prosze o opinie!!!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group